tirsdag den 26. februar 2008

Så fandt jeg ud af det.....

Hej alle,

Jeg bruger PC til daglig, men absolut ikke til sådan noget fancy noget her....
Jeg kan se, at jeg er bagefter nogle af de gamle i familien med at kunne finde ud af det --- men det kom vel også til mig, hvis jeg kunne sidde og nørde den bag en PC uden at tage hensyn til tidspunkt, nat eller dag??!!
Håber I nyder friheden i fulde drag - det vil jeg gøre, når jeg er sådan ca. 68-70 år.

Jeg surfede efter Carstens tip fra Mallorca om vores aner. Blev faktisk ret interesseret i det og mailede til ham Charles. Nu har jeg faktisk aftalt med ham, at han modtager alle de oplysninger, jeg kan fremskaffe. Og der har jeg brug for jeres hjælp. Eller måske skal jeg sige VI.
Jeg kan nemlig forstå på ham, at han også har kontakt til Carsten - igen er jeg for langsom!!!
SÅ Carsten, måske vi skulle koordinere vores indsats. Jeg har fået at vide af ham, hvad for nogle oplysninger han går efter......
Og han spurgte også efter, om det var ok at lægge det ud på nettet??

Tænk, hvor besværligt dette ville være, hvis vi ikke havde denne blog. Så igen - godt initiativ

1 kommentar:

helene sagde ...

nå - nå Ane - ikke efter os, bare fordi vi følger lidt med - ihvertfald så godt vi kan. Men dejligt at se jer på banen også.
Kh Helene