søndag den 10. maj 2009

1000 tak allesammen...



















Kære familie!
Jeg siger 1000 tak for de fine gaver, jeg fatter ikke, der kunne blive til så meget, jeg har byttet dragten ( benene for lange) og bluserne ( for smalle) fik i stedet 4 bluser og et par stumpbukser.
Mange tak for den fine sang og oplevelsen der følger med, det bliver garanteret alletiders.
Jeg har læst der er plads til 14 i kurven - vi gamle er 8 - tilbage er der 6 - skal de ud i lodtrækning? 2 børn fra hver familie Thomasen, Kjeldsen og Schriver - eller har I tænkt på en anden facon?
Vi har nydt besøget rigtig meget fra CH - ren hygge og spil, jeg er jublende glad for I tog turen herop, tak for det. Også mange tak til alle I andre, der kom og festede med os, Gert og jeg nød det
i fulde drag.
Jeg er rigtig glad for festen.
Kærlig hilsen
Gert & Helene

2 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Hej Helene og Gert.
Vi siger også tusind tak for en god fest, men luftturen må du vist opleve selv,jeg er da vild med at prøve,men belært af erfaringen m.h.t. at få alle med på samme tidpunkt, ja, så står jeg af. Men når du har bestilt og fået bekræftet din tur,kører vi med,(så vidt vi kan) så vi kan se, når du igen er på land.
Har du tænkt på at landskabet netop nu er umådelig smuk i grønne og gule farver?
Vi håber jo på,at du får knipset en masse billeder, som kan komme her på vores blogg, firmaet har jo nogle regler om det, men det har du sikkert læst.
Vi er lige kommet hjem fra et par gode dage på Læsø, sammen med Gert`s søskende, dog måtte Boil og Bent melde afbud p.g.a. sygdom.
Vi var hele øen rundt, næsten to gange og havde smukt vejr.
Det kunne være fint om vi, familien Thomasen, kunne få arrangeret det engang.
Kærlig hilsen
Karin og Gert

Karen sagde ...

Hej Helene! vi siger også tak for festen det var ritig hyggeligt, godt at du synes at du havde en god fest, det er det vigtigste. Ja Karin jeg synes også det kunne være en rigtig god ide med familie tur til Læsø. Vi vil også gerne være med til at se din ballon færd, men jeg ved at storebror gerne vil være med i kurven
kærlig hilsen
Karen