torsdag den 14. oktober 2010

Referat fra familie-weekend

Hej alle,
jeg kom vist til at blande mig lidt rigeligt, så nu må jeg prøve og se om jeg kan skrive et fyldestgørende referat....... ellers må I hjælpe mig lidt på vej:-)

Vi havde en lang snak om formen for en familieweekend og her er, hvad jeg mener, der er blevet besluttet.

1) Vi mødes den første weekend i september hvert andet år. Den første weekend defineres som dage i september - dvs hvis 31. august er om lørdagen, er det weekenden efter.

2) Vi lejer en hytte fra fredag til søndag i et rimeligt prisleje - ingen vild luksus her.

3) Man kan dukke op når som helst fra fredag, men senest lørdag til frokost.

4) Mad fredag og lørdag morgen sørger man selv for - man har alle drikkevarer med selv pånær mælk. Prisen for maden fra lørdag frokost og resten af weekenden deles ud på alle deltagere over 5 år.

5) Huslejen deles ud på de 2 ældste generationer og det er blevet besluttet, at når vi kender datoen 2 år i forvejen (denne gang kun 1 år, da vi allerede afholder familieweekend næste år i Nordjylland) skal man betale, uanset om man kan komme. Denne linje er blevet lagt, da det er en stor post for de resterende at dele ud, hvis der indløber afbud og hytten er jo bestilt lang tid i forvejen.

6) Det er blevet besluttet, at de kære udlændige holdes uden for regnskab som hovedregel. De skal kun bøde, hvis de rent faktisk dukker op - hvilket vi jo håber meget på....altså ikke kun for, at det så bliver billigere for os andre men for, at vi meget gerne vil se dem.

Familieweekend i 2011 bliver arrangeret af familien Schriver.

Håber alle er enige ellers modtager jeg gerne rettelser.

Kærlig hilsen og tak for en forrygende første familieweekend fra Ane og hele den pukkelryggede

5 kommentarer:

Karen sagde ...

Jeg er enig I at vi kender datoen, men jeg synes ikke at de der ikke kan komme på grund af evt arbejde skal være med til at betale. Og hvis der er nogen der ikke vil være med til det forslåede skal melde fra allerede nu så man kan disponere herefter.
Også fra mig skal der lyde en yak for hyggelig weekend
kh
Karen

Alba, Philip, Emilie, Ane og Peter sagde ...

Hej igen.

Nu er det jo ikke noget jeg foreslår. Det er noget, jeg fik indtryk af, at vi besluttede i fællesskab. Jeg skriver referat, men lad os høre fra jer andre. Hvad er jeres mening om, hvad vi besluttede???

Kh Ane

ct sagde ...

Hej Ane
Tak for referat.
Jeg er helt enig i, at det var sådan vi besluttede.
Kærlig hilsen
Carsten

Bente og Ivan sagde ...

Hej Ane.
Tak for referatet. Jeg er også enig i, at det var det,vi besluttede. Kan selvfølgelig godt se det kan være ærgeligt, hvis man bliver forhindret. Hvis pga arbejde, kan man som regel bytte, når man ved det i så god tid. Men hvis man bliver inviteret til bryllup, rund fødselsdag el. lign. ja så man man trøste sig med, at maden til sådanne arrangementer nok er bedre og i hvert fald gratis.
Det er ikke let at gøre det fuldstændig retfærdigt, men til gengæld er det ens for alle.

Kærlig hilsen
Ivan og Bente

Fam. Hansen sagde ...

Vi er helt enige med de foregående...