mandag den 28. november 2011







Hej allesammen.




Dejlige billeder fra vores Københavnertur Mie!!




Vi var på kirkegården i lørdags. Resultatet blev lidt anderledes end jeg havde forestilt mig... men det skal jo heller ikke være ens hvert år!!!



Jeg havde bestilt en pude med målene 30 x 70 cm og kun med naturting. Troede også jeg havde sagt, at den skulle være lav, men den blev ikke så lav som jeg havde forestillet mig og mere som en dekoration end som en pude(efter min mening)



Nå, men det kom nu til at se helt godt ud alligevel, især fordi gravstedet faktisk virkede lidt fladt med en ny og meget lille hæk omkring.


Håber, det er tilfredsstillende!!!
Den kst. kr. 300,00, altså kr. 60,00 pr par.

Kærlig hilsen
Bente

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Du har ret det skal ikke være ens hvert år, det ser da rigtig godt ud

Anonym sagde ...

Hej fra os

Den ser da flot ud, super.
Har I (Bente, Mie,Karen især) set dr2 ,morgenandagten, nu viser de billederne fra Maja Lisa E., mærkeligt at de ikke vidste, at det var på tapetet. Hendes værker ser meget spændende ud.

KH
Karin