onsdag den 27. juni 2012

Malthe "skyder" i luften, og hen ad gulvet.

Hej allesammen - som I kan se, hjælper mor mig lige med at uploade den seneste tids billeder af mig. Håber, at billederne kan giver jer et lille smil på læben i dette skræklige "sommervejr".


Klar til EM i bold - måske, jeg bare skulle have været på banen

Werner, jeg er klar, hvis du inviterer mig på en jazz aften


Her billeder fra FØR jeg skulle have 5 mdr vaccine - billederne efter er sørme blevet væk, av av


Det er en af mine første ture i bæreselen - viel spass



Min første Fender guitar

Det her går stærkt - man kan slet ikke se mit sjippetov

Den her trøje har jeg SELV bestilt på nettet - far har INTET med det at gøre.

Her var jeg stille og roligt ved at komme i nattøj, meen så hørte mor, at gæsterne og far råbte som aber fordi, at Bendtner scorede mod Portugal. Mht til overskriften ses det her, at jeg vokser mere i luften end i drøjden.




Jeg troede lige, at jeg var alene, så jeg leger rockstjerne og synger i mikrofon. Jeg var bare ikke klar over, at far samtidigt legede paperazzi fotograf.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Malthe og far og mor! super skønne billeder håber snart at se vidunderet live
kh
Karen

Anonym sagde ...

Hej i 3!
Hvor har mange sjove fotos af Malthe - især det med sjippetovet - jeg kan heller ikke se tovet - hi hi - han ligner mer og sin far - håber ikke han er belastet af det - nej Johan så sød var du også dengang....
Vores nabo har barnedåb i dag - han fik også det skønne navn Malthe.
Rigtig god sommer til jer.
Knus fra Hjerting

P.S. Det går godt med vores baby - hun kan snart smide bleen - inden længe er hun teenager ...uha uha

Susanne sagde ...

synes godt om :-)