torsdag den 1. oktober 2009

Tøsetur til København 23. - 26.sep.






















Vi - Karin, Mie, Karen, Bente og Helene havde en herlig tur til hovedstaden.
Ankom torsdag eftermiddag - installerede os i lejligheden på Frederiksberg,
Indkøb skulle gøres til aftensmad og morgenmaden. Så var der ellers hygge
med mange spil Hund - tror jeg det kaldes.
Fredag tog vi til Louisiana, pragtfuld vejr var vi beriget med - Louisiana er
skønt sted af brande nogle timer af på. Vi nød frokosten ude, og senere kaffen.
Tilbage til Kb - en lille strøgtur skulle vi da ha`. Senere stødte Susanne, Johan
og Nete til - som vi spiste sammen med, hjem igen til hundespillet.
Karin måtte forlade os lørdag morgen, da hende og Gert skulle til bryllup.
Vi andre skulle på rundvisning i DR1 Byens Konserthus. Jeg kan godt forstå, det
blev en peberet affære - det er et rigtig flot bygningsværk - og som vores rundviser
sagde "om 3 år er alting glemt" det er det nu nok ikke, men nu står den der ihvertfald.
Tilbage til centrum - en rundfart skulle vi da også lige ha´med i Kb´s kanaler.
Herefter travede vi til Kastellet igennem Amaliehaven - en meget flot tur - der er
virkelig skønt derude - ja ja den lille skønne havfrue fik vi da også med, inden hun
skal ud på en lang rejse, helt til Kina. Susanne deltog om eftermiddagen og aftenen, så
hjem igen til "hunden" i lejligheden.
Søndag var der afrejse, Mie tog med Bente hjem, hun havde planlagt et visit hos Faster
Lilly mandag 28. sep. - hvor vi alle deltog - plus Gerda, Finn, Jytta, Knud Erik, Harry og
Børge, en rigtig dejlig dag, med god forplejning.
Kærlig hilsen
Helene

3 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Hej "Tøser"
Ja, nu kan jeg jo se, hvad jeg gik glip af, men så må jeg jo tænke på det dejlige bryllup vi var til. Jeg er da imponeret over alt det, I nåede om lørdagen og så havde I endda den "HUND" liggende i lejligheden.
PS. Gad vide om man må ha` hund med !!!
Kærlig hilsen
Karin

Karen sagde ...

Gode billeder og en rigtig god beskrivelses af alt det vi har lavet,det var en godt tur tak for det

Bente og Ivan sagde ...

Jeg vil også gerne kommentere din dejlige beskrivelse af vores tøsetur til hovedstaden. Og de skønne billeder. Det kan du bare. Kunne ikke være fortalt og vist i billeder bedre. Også tak fra mig for en rigtig god tur.

Kærlig hilsen
Bente