mandag den 23. maj 2011

Balloneventyrligt...






















































































































Hej kære familie!



Endelig lykkedes ballonfærden - hold da så lige op - for en tur!!!!



Mange tak til jer - for denne oplevelse - vel den bedste gave jeg nogensinde har fået - tror jeg nok - eller så vidt jeg husker.



Vinden bestemmer jo alt på sådan en tur - vi satte ballonen op i Virklund - vinden var i syd vest - d.v.s. vinden var lige nøjagtig i det hjørne hvor jeg ville ha´den. Vi fløj tæt på Sorring, kunne se "Hjørnet", vi var tæt på Gjern - endnu nærmere på Røgen, jeg kunne tydeligt se mit fødehjem, Anbæk fløj vi hen over, her så jeg huset, vi boede i - i en kort periode, Hammel og Frisenborg var lidt ude i horisonten, så var vi ikke bare så heldige??? Vi landede på en kornmark i Skjød kl ca 2130, -her blev vi slået til Ridder, døbt i champagne - så nu vil vi gerne tiltales som Ballongreve - og grevinde af Skjød, lidt har jeg at ærge mig over - havde vi landet på Frisenborg, havde det været titlen (måske lyder det lidt mere fornemt) "fint skal det være", nåh pyt, vi er taknemmelig over den perfekte tur, oven i hatten fik vi 2 timer i luften, i stedet for 1 time, som vi blev lovet. Karen, Carsten, Henriette, Håkon og Aske overværede vores himmelfart, det var hyggeligt i kom, tak for det. Carsten var sej, han forfulgte os i sin bil, jeg tror han nåede at blive godt sulten.



Tilbage har jeg en lille gættekonkurence: Hvor er det sidste foto fra?



1000 knus til jer alle.



Gert & Helene

5 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Hej fra P.W.Vej
Ærgeligt at vi ikke kunne være der, men det ser ud som om, du/I var helt trygge ved situationen
alligevel....

Ps. Jeg gætter på at det er Røgen!!! Der er vist ikke blevet udbygget siden vi flyttede!!!
KH Karin

helene sagde ...

Godt gættet Karin - du vandt - premien er æren hi hi.
Kh Helene

ct sagde ...

... og det er P. Kræns går i forgrunden - og det er lige før Niels Laursens hønseri kom med til venstre.
Helt i højre side langt ude er det Ladegårds gård og til venstre for den Johs. Rasmussens.
Nej, der er ikke sket en skid, siden vi rejste ...
KH Carsten

Bente og Ivan sagde ...

Desværre kunne vi ikke være med til denne ballonrus. Men glæder os over, at det blev en vellykket tur. Jeg må melde pas - kan bare ikke se, det er Røgen!! Så æren er Karins,selv om Carsten beskriver de forskellige steder, kan jeg ikke genkende det.
Dejligt at vinden var i det rigtige hjørne.
Kærlige hilsner
Bente og Ivan

Mie sagde ...

Intresant billed fra Rögen,hvad der ikke stemmer for mig, er at kirken er gul, jeg mener den er hvidkalket.
Og at missionshuset er saa langt väk, fra der hvor vi boede, og er gemt väk i träer.
Det var godt I fik en god oplevelse, det er sikkert noget man ikke glemmer sa let.

KH Mie