mandag den 9. april 2012

Så er vi på igen

Hej alle.
Vi har også i fam. Hansen haft en dejlig påskeferie. Vi har haft besøg af Torbens bror og fam. og været på besøg i Lind. Det er skønt med sådan en ferie.

Vi har det ellers godt her i Støvring.
I morgen starter Nanna i mini-sfo, og hun glæder sig helt helt vildt. Det går altså bare så stærkt.
Alex går i 1. kl og elsker det - er dog ikke for vild med at lave lektier!

Torben er stadig arbejdssøgende, men hjælper en tidligere arbejdskollega lidt for tiden. Det er dog ikke noget fast, og ingen kender fremiden for deres samarbejde endnu.
Jeg har været lidt træt af mit arbejde for nylig, men jeg håber at lidt ekstra støtte i min klasse vil lette byrden og få arbejdsglæden tilbage. Det starter her efter ferien, og det bliver meget spændende at se hvad vi får ud af det.

Mange glade hilsner fra
Alex, Nanna, Torben og Berit

1 kommentar:

Alba, Philip, Emilie, Ane og Peter sagde ...

Hej med jer,
det ser da bare hyggeligt ud.
Jeg håber du snart får lidt glæde i dit arbejdsliv igen - ellers vil det da tage al for meget af ens fritid:-) Og jeg håber, at Torben snart får job, men vi ved jo alle, hvor svært det er lige i øjeblikket. Vi håber for jer, at det lykkedes.

Lige et spørgsmål - hvilken nr. uge i september næste år er det, at vi skal til familietræf igen???
Ja, vi glæder os allerede, men også fordi vi planlægger en lille begivenhed i den måned næste år.
Knus til jer alle fra alle os