søndag den 20. januar 2008

Bedsteforældres data

Jeg kan se, at Bente efterlyser data om bedsteforældre. Er du ved at lave en ny slægtsbog?
Ifølge den slægtsbog, som jeg har arvet efter bedstemor i Sorring, så har hun og bedstefar følgende data:

Bedstefar Kristian Thomasen født 1. nov. 1887 i Sorring. Søn af landmand Kristen Thomasen og Mariane.
Bedstemor Ane Kirstine f. Laursen i Grauballe 5. november 1884. Datter af snedker og tømrer Jens Peter Laursen og Mette Kirstine Kristensen, Grauballe.

Bedstefar i Røgen Peder Jensen er født 31. august, men jeg har ikke årstallet.
Bedstemor i Røgen Marie Jensen, f. Mortensen, 26. maj, død 1953 70 år gammel.
KH Carsten

2 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Bedstefar i Røgen, blev han ikke 90 år? Han døde kort tid efeter vores bryllup i 1969?
Hilsen Karin

Mie sagde ...

jeg mener bedstefar naaede ikke at blive 90 aar, da han har födselsdag i august.
Idag har jeg väret paa arbejde, det er rart at se de bekendte ansigter igen,lördag maa jeg ogsaa arbejde hele dagen, om aftenen tager vi til den aarlige indonesische fest i Talwil, familien Licher, Ria og Froukes svigerinde laver maden saaa det skal nok blive godt. I söndags var vi til dog-tuner hos Heidi og Peter, vi var 12 stykker,det var virklig sjovt, jeg kan give jer regelerne hvis I vil pröve?
Kärlig hilsen Mie