torsdag den 31. januar 2008

Så skal der arbejdes...



Hej familie!
Nu har jeg overhalet hjemmet, vasket gardiner -sorteret garderoben - papirbunkerne ryddet af vejen - strygebunken reduceret til nul - fjernet en masse spindelvæv - ordnet skabe - smidt en masse ubrugelige bøger ud - pudset vinduer ( det arbejde er ødelagt). Det er håbløs at være husmor - godt jeg skal starte på arbejde i morgen - glæder mig, det gør Gert også, han nyder at have så rent et hus for sig selv. Et flot vintermotiv fra Einsideln - får næste lyst til skiene igen, til jer i CH, vi har næsten ikke set et snefnug i år, det trælse snerydningsarbejde er vi sluppet for - endnu da, lige nu har vi storm.

Kh Helene

4 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Er det kun 1 dags arbejde, du beskriver - eller hva.

Anonym sagde ...

Hej Helene - det er da flot. Jeg kommer snart og får et kursus i photoshop!
KH Carsten

Mie sagde ...

hej helene,
jeg vil ogsaa gerne vide ,hvordan du laver disse flotte vinduer, jeg syntes det er Gunhild der sidder bag ved et af vinduerne, hvor tager du disse billeder fra?
Kärlig hilsen Mie

Karin og Gert sagde ...

En kommentar fra mig, Karin, det er alså kun Gert der kan mene, at man kan nå alt det du nævner på EEN dag, men det undrer vel ikke!!