fredag den 18. januar 2008

Hurra Hurra...

Hej allesammen!
Nu skal i lige høre.. hvem har fået arbejde, rigtig gættet, MIG!!!
Jeg blev kaldt på mobilen i dag af økonomichefen på Handelsskolen
Minerva - han spurgte om jeg vil ha` jobbet tilbage i 13 mdr.
Det sagde jeg pænt tak til.. og så er jeg tæt på efterlønnen til 1. marts
2009. Sagen er den, at pedellen i Hobro har søgt om orlov i 1 år - han
vil til Grønland og tjene en masse penge - det kom så mig til gode.. så
derfor hurra - en tung sten faldt fra mit hjerte - det er ikke sjovt at
være i det her system. Jeg kan næsten ikke få armene ned - endelig
er jeg heldig. Jeg bliver sikkert mobbet når jeg møder op for 3. gang,
jeg har nemlig fået afskedsgaver hver gang - de mener nok det er
noget jeg spekulerer i.
Jeg sidder meget ved pc`eren med billedbehandling - det morer mig,
men sundt er det ikke - enden er nogen gange uden følelser ha..
Kærlig hilsen Helene hilse fra Gert

4 kommentarer:

Karin og Gert sagde ...

Hej I to,
det var da dejligt at høre den nyhed, tillykke med det, har afskedsgaven været samme standard begge gange, eller ??
Det luner vel også for Gert, så kan han fortsætte med ølbrygningen ufortrødent og røde tal ændre sig til sorte..........og der er ro til brygningen. Lige nu smager vi på øl fra jer og jeg kan især godt li` "Freja".
Lige til Schweiz,Mie, har du fået den hjælp vi ikke kunne give dig og det var ikke kun fordi vi så "Møjhåndbold", glæder os til at høre fra jer ad denne vej.
Nu skal vi til at smukkesere os, skal i teatret og opleve "Spindelvæv" med bl. a. Flemming Jensen. Hej fra os på P.W.Vej

Bente og Ivan sagde ...

Kæreste Helene hvor er jeg glad på dine vegne. Et stort tillykke med med det. I denne mørke og regnfulde tid kan jeg godt savne mit arbejde. Jeg har været haven og tjekket, at vi også har erantis i blomst. Så lysner det. Rigtig god weekend til jer.
mvh
Bente

Karen sagde ...

Hej alle sammen!
stort kæmpe tillykke til dig helene, super.Carsten drikker også Freja øl og byder på det til alle nye gæster (Alle er begejstret)sidst Gregers fra Herning, som lige har været her et par dage, på hans salgstur i det vensysselske. Alt vel her hos os, vi har i denne weekend en hjemmeweekende det er længe siden.Vi kom ikke med i teater igår, men vi havde en praktfuld aften i kirken med villy egemose, det ved Ivan alt om.
hej fra mig Ct tager en slapper efter formiddagens rengøring kærlig hilsen karen

Lene sagde ...

Jamen Helene, der er jo kun en ting at sige: TILLYKKE. (Bedre sent end aldrig) Jeg kan sagtens følge dig: At være i et system, som man er lidt afhængig af og så vil de kaste rundt med én er bare smadder træls. Godt med lidt ro i sindet - også endda med foråret i møde.
Kh fra Lene