lørdag den 28. juni 2008

Emilie savner mormor (og lidt morfar)

Hej alle i Schweiz,

vi følger næsten dagligt med i jeres skønne ferie. Er meget misundelige på den flotte udsigt i har dernede.......

Det er dejligt at kigge billederne af jer alle sammen, men Emilie mangler et af mormor. Hun savner hende og vi kan ikke finde hende på et dernede fra. Er hun mon med?????? Emilie spørger om det er hende, der tager alle billederne?????

Jeg har faktisk ikke noget overblik over hvem af familien, der er med dernede, så jeg kunne godt tænke mig et gigantisk, fantastisk gruppebillede.
Kan så specielle ønsker opfyldes??

Vi tager til Tordenskjoldsdage her til formiddag i gågaden og senere i aften, tager vi ned og ser det store slag på havnen.

På søndag sender vi Peter til København - han skal over og høre Bruce og E-Street i parken. Lige en ekstra ting for mig at være misundelig over!!!!!!!

Hygge og hils til alle

Emilie, Ane og Peter

PS. Emilie sender også en hilsen fra "den lille".


Undskyld, Emilie, men det var det eneste, jeg lige kunne finde!
Kærlig hilsen Carsten

Ingen kommentarer: