søndag den 15. juni 2008




Så lykkedes det endelig for Karin at få glæde af den fødselsdagsgave, som hun slet ikke havde troet, at hun ville få - nemlig tandenspringet.
Alt forløb planmæssig og på meget betryggende måde.
Det var virkelig en oplevelse, som hun aldrig glemmer. Alle betænkeligheder blev overvundet, bl.a. p.g.a. tandemmasteren`s instruktion, intet skulle hun tænke på , bare gøre det der blev sagt!!! Og det gjorde hun så.
Karin siger selv..........
Det var super dog noget af det, især det frie fald gik hurtigt, 40 sek., det er ikke lang tid,og jeg nåede ikke at registrere det, men da skærmem foldede sig ud troede jeg at vi steg op!! Og så kom nydelsen jeg har set frem til, et svæv i den fri luft, --waw -- det var skønt og jeg kunne nå at se en masse og til sidst alle de spændte mennesker på jorden. Det var selvfølgelig alle mine kære (mand, børn, svigerbørn og Emilie)de glade givere samt Lene (fra Skovbhv. og hendes mand,)sidst men ikke mindst Helene og Gert var kommet, det var en dejlig overraskelse, men I skulle jo ha` haft et glas champagne bagefter,det snupper vi en anden gang. Nu kan jeg bare "Svæve" i mange dage og gå og nyde det...senere får jeg en dvd fra turen og så oplever jeg det igen.

Ingen kommentarer: